1427
PROMP İLE
GELEN BAŞARI

1427
PROMP İLE
GELEN BAŞARI

1427
PROMP İLE
GELEN BAŞARI

hellodigital


Philips MENA bizden uyku gününde Arap Emirliklerinde yayınlanmak üzere bir sosyal medya kampanyası üretmemizi istedi.

HelloWorld olarak Uyku Gününde sağlıklı uykunun önemini vurgulamalı ve Sleep&Wellness ekibinin bu konuda yaptığı çalışmalara dikkat çekmeliydik. İşe Philips Uyku Sağlığı raporlarını incelemekle başladık ve soluğu alandaki diğer akademik makalelerde aldık!

hellodigital


Philips MENA bizden uyku gününde Arap Emirlikleri’nde yayınlanmak üzere bir sosyal medya kampanyası üretmemizi istedi.

​​​​​​​

HelloWorld olarak Uyku Günü’nde sağlıklı uykunun önemini vurgulamalı ve Sleep&Wellness ekibinin bu konuda yaptığı çalışmalara dikkat çekmeliydik. İşe Philips Uyku Sağlığı raporlarını incelemekle başladık ve soluğu alandaki diğer akademik makalelerde aldık!

Bu raporların içinde dikkatimizi en çok çeken uyku apnesinin ciddi bir sağlık sorunu olmasının yanında bu sorunu yaşayan birçok insanın belirtilerinin farkında bile olmadığı gerçeğiydi.


Biz de kampanyamızda uyku apnesine bağlı görülen odaklanma, dikkat dağınıklığı ve yorgunlukla ilişkili 3 senaryoyu görselleştirmek, bu durumların uyku sorununa bağlı gerçekleştiğini zihinlere kazımak istedik.

Bu raporların içinde dikkatimizi en çok çeken uyku apnesinin ciddi bir sağlık sorunu olmasının yanında bu sorunu yaşayan birçok insanın belirtilerinin farkında bile olmadığı gerçeğiydi.


Biz de kampanyamızda uyku apnesine bağlı görülen odaklanma, dikkat dağınıklığı ve yorgunlukla ilişkili 3 senaryoyu görselleştirmek, bu durumların uyku sorununa bağlı gerçekleştiğini zihinlere kazımak istedik.

Because

didn't sleep well

Because

didn't sleep well

Because

didn't sleep well

diyerek kampanyamızın çatı mesajını oluşturduk. Ancak Philips kampanya görsellerin birbirleri ile aynı dili konuşmasını ve lokal dokuyu taşımasını istiyordu. Üstelik kampanya için yapılacak bir fotoğraf çekimi için yeterli süre yoktu.


Geriye tek bir seçenek kalmıştı:

diyerek kampanyamızın çatı mesajını oluşturduk. Ancak Philips kampanya görsellerin birbirleri ile aynı dili konuşmasını ve lokal dokuyu taşımasını istiyordu. Üstelik kampanya için yapılacak bir fotoğraf çekimi için yeterli süre yoktu.


Geriye tek bir seçenek kalmıştı:

AI Engineering

AI Engineering

Prompt

Prompt

1427

1427

1427

Bu 3 senaryo için kamera, renk ve modele uzaklığın uyuştuğu, lokal giyim ve mekan alışkanlıklarının kullanıldığı 3 görsel için tam 1427 prompt girdik ve görselleri ekipçe değerlendirdik.

Bu 3 senaryo için kamera, renk ve modele uzaklığın uyuştuğu, lokal giyim ve mekan alışkanlıklarının kullanıldığı 3 görsel için tam 1427 prompt girdik ve görselleri ekipçe değerlendirdik.

Philipsten gelen revizelere bağlı olarak görseller üzerinde sayısız değişikliği ustaca uyguladık. Özel bir çekim yapmadan, oluşturulan senaryoları yapay zeka ile üreterek kampanya kreatiflerini ortaya çıkardık.

Philips’ten gelen revizelere bağlı olarak görseller üzerinde sayısız değişikliği ustaca uyguladık. Özel bir çekim yapmadan, oluşturulan senaryoları yapay zeka ile üreterek kampanya kreatiflerini ortaya çıkardık.

Reklamveren Yetkilisi

Reklamveren

Yetklisi

Deema Saidi

Deema Saidi

hellodigital

hellodigital

hello@hw.com.tr

0850 307 66 72

Beştepe Mh. Alparslan Türkeş Cd.
Moment Beştepe Plaza Floor: 3, No: 51
Çankaya/Ankara

0850 307 66 72

Beştepe Mh. Alparslan Türkeş Cd.
Moment Beştepe Plaza Floor: 3, No: 51
Çankaya/Ankara

© 2025 HelloWorld. All rights reserved.

hello@hw.com.tr

0850 307 66 72

Beştepe Mh. Alparslan Türkeş Cd.
Moment Beştepe Plaza Floor: 3, No: 51
Çankaya/Ankara

© 2025 HelloWorld. All rights reserved.